[Therion-cs] therion symbols -pit

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 11:21:12 CET 2012

Ahojte,
- stale maturujem ako spravne kreslit priepast (kolmu sachtu) tak aby to
bolo logicky a graficky spravne. Niekedy na therion kurze mi tusim Martin
Sluka radil puzivat "pit -outline in" -  v pdf mape to vyzera super  ale v
3d to zase vyzera ako pilier

- v novej verzii pribudli niektore znacky a moznosti napriklad wall:pit
ale jeho znacka je uplne ina ako klasicky znak pit
 potom pri kombinacii to vyzera cudne.  - vid  pit.jpg v prilohe  nedala by
sa spravit este verzia steny, ktora by byzerala ako je na obr. pit2.jpg ??
(teraz to robim kopirovanim casti ciary  a editovanim  v textovom editore )

- niekde sa mi v emailovej komuniakcii podaril najst pdf dokument Therion
symbols.. existuje niekde najnovsia verzia so vsetkymi znackami???

za odpovede dakujem.

S pozdravom

Ing. Michal Danko