[Therion-cs] Vypocet delky jeskyne

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Středa Únor 1 10:36:28 CET 2012

ak z jedného survey nie je použitý ani jeden bod v th2, v 2d mape nie
je dĺžka zarátaná. V table (html) je ale dĺžka už celková, všetkých
survey.
Iný prípad som nezaznamenal.
Ja som sa chcel opýtať, ak chcem __úplne vyhodiť legendu___, prípadne
zachovať len mierku a strelku, je na to nejaký nástroj ? Lebo budem
potrebovať na DJS zložitú legendu v niekoľkých stĺpcoch, čiastkovými
dĺžkami apod. Vložím teda pdf z Photoshopu s legendou. Tiež napr. je
problém s automatickou legendou ak názov jaskyne je dlhší, lebo sa
prekrýva so strelkou severu.
ďakujem