[Therion-cs] verzia 5.3.6 lox export

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Pondělí Únor 14 16:24:40 CET 2011

Sorry - je to take nedokoncene trosku v tej 5.3.6ke, pokusim sa to cim skuor
fixnut. Teda snad to bude len tym, ze tie algoritmy su nakombinovane.
Docasne by mohlo pomuoct dat do thconfigu

setup3d 0.5

... alebo mensie cislo. To je ako husto su samplovane steny. V novej verzii
to uz ale nebude treba.

S.