Sorry - je to take nedokoncene trosku v tej 5.3.6ke, pokusim sa to cim skuor fixnut. Teda snad to bude len tym, ze tie algoritmy su nakombinovane. Docasne by mohlo pomuoct dat do thconfigu<br><br>setup3d 0.5<br><br>... alebo mensie cislo. To je ako husto su samplovane steny. V novej verzii to uz ale nebude treba.<br>
<br>S.<br><br><div class="gmail_quote">2011/2/14 Michal Danko <span dir="ltr"><<a href="mailto:michal.danko@gmail.com">michal.danko@gmail.com</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
prikladal som aj log aj lox. <br><br>najskor to bude ta moznost ze mam kryzovanie wall:invisible a wall . budem to musiet zmenit a skontrolovat. <br><div class="im"><br>S pozdravom<br><br>Ing. Michal Danko<br><br><br><br>

<br><br></div><div class="gmail_quote">2011/2/14 Ladislav Blažek <span dir="ltr"><<a href="mailto:lada@blazcata.cz" target="_blank">lada@blazcata.cz</a>></span><div><div></div><div class="h5"><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">


Koukam, ze jsi poslal jen lox soubor. V logu by Ti therion mel psat v jakych scrapech ten problem nasel. V tech pak prekontroluj orientaci car s typem wall (kam smeruje zluta cara) a taky koukni jestli nemas ve scrapu nahodou caru typu wall uvnitr prostor ohranicenych jinou carou typu wall.<br>



<br>
Kdyztak mi posli .th2 soubor.<br>
<br>
Lada<div><div></div><div><br>
<br>
On Mon, 14 Feb 2011 15:34:56 +0100, Ladislav Blažek <<a href="mailto:lada@blazcata.cz" target="_blank">lada@blazcata.cz</a>> wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
Ahoj,<br>
<br>
tohle je dusledek zmen v 3D algoritmu, na kterem ted tusim stacho pracuje.<br>
Pokud Ti to pise to co pise a mas blbe model, znamena to, ze bud mas<br>
nekde spatne orientaci cary typu wall a nebo mas v mape pilire a u<br>
nich nemas nastaveno -outline in.<br>
<br>
Mrknu na data.<br>
<br>
Lada<br>
<br>
On Mon, 14 Feb 2011 14:29:19 +0100, Michal Danko<br>
<<a href="mailto:michal.danko@gmail.com" target="_blank">michal.danko@gmail.com</a>> wrote:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
Ahojte,<br>
pri exporte modelu mi therion zahlasi warning : "multiple scrap outer<br>
outlines not supported yet" a model je rozbity.(vid priloha model_new)<br>
v  prechadzajucej verzii mi to nerobilo a az na par warningov<br>
urobilo model pekne.(model.lox)<br>
<br>
v prilohe posielam logy + modely zo starej aj najnovsej verzie.<br>
<br>
S pozdravom<br>
<br>
Ing. Michal Danko<br>
</blockquote>
<br>
_______________________________________________<br>
Therion-cs mailing list<br>
<a href="mailto:Therion-cs@speleo.sk" target="_blank">Therion-cs@speleo.sk</a><br>
<a href="http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs" target="_blank">http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs</a><br>
</blockquote>
<br>
_______________________________________________<br>
Therion-cs mailing list<br>
<a href="mailto:Therion-cs@speleo.sk" target="_blank">Therion-cs@speleo.sk</a><br>
<a href="http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs" target="_blank">http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs</a><br>
</div></div></blockquote></div></div></div><br>
<br>_______________________________________________<br>
Therion-cs mailing list<br>
<a href="mailto:Therion-cs@speleo.sk">Therion-cs@speleo.sk</a><br>
<a href="http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs" target="_blank">http://mailman.speleo.sk/mailman/listinfo/therion-cs</a><br>
<br></blockquote></div><br>