[Therion-cs] surface - calibracia obrazka

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Pondělí Březen 29 15:57:13 CEST 2010

Problem vyrieseny s kalibraciou bitmapy povrchu.
Nedorozumenie medzi mnou a programom nastalo pri exporte obrazku. Kedze sa
tieto obrazky nachadzaju na serveri v dlazdiciach Mobile Atlas Creator
(dalej MOBAC) poskladal tapetu z dlazdic oblast o trosku vecsiu ako som mu
zadaval.
Teda pre spravne vykalibrovanie obrazku treba nahliadnut do kalibracneho
suboru, ktory vznikne spolu s obrazkom(treba zvolit v MOBAC export pre
oziexplorer), ma priponu *.map (vid priloha) tu si vsimni hlavne koniec
suboru a riadky zacinajuce MMPLL.

Pre moj pripad teda bude vyzerat kalibracia takto:

bitmap google16.jpg [0 0  48.962201 19.638062 3839  3583 49.012654
19.720438]

Ing. Michal Danko
www.speleonicolaus.sk
icq 143748429