[Therion-cs] surface - calibracia obrazka

Michal Danko michal.danko na gmail.com
Úterý Březen 23 12:52:31 CET 2010

Ahojte,
tak po mensej maturite sa mi podaril ciastocny uspech, podarillo sa pridelit
na povrch bitmapu avsak pri pozornejsom skumani som zistil ze je natocena o
dajaky uhol (deklinacia?), pridom samotny povrch je spravne, iba bitmapa je
posunuta

 pise to aj v logu

> Program Files\Therion\therion.exe: warning -- unable to determine magnetic
> declination for undated surveys

po pridani "declination 3.5 deg" v index.th kam sa nacitavaju jednotlive th
subory som nezaznamenal ziadnu zmenu. stale mi  kompilacia  konci hlaskou
warning s rovnakou chybovou hlaskou.

 v prilohe posielam par screenov, surface.th  a log

bbox pouzivam stale rovnaky - vid starsie emaily
na vytvorenie bitmapy mobile atlas creator
model.lox - cca 7MB - http://leteckaposta.cz/492733329

za rady dakujem..

Ing. Michal Danko
www.speleonicolaus.sk