[Therion-cs] odsadenie casti polygonoveho tahu v pozdlznom reze

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Pátek Duben 30 13:12:16 CEST 2010

Cauko,

odsadit vetvu v polygone je mozne iba nadefinavanim map s polygonom a
naslednym odsadenim v nich. Teda napr. takto v thconfigu:

code
map vsetko -proj extended
cela_jaskyna_survey
endmap

map vetva -proj extended
vetva.cela_jaskyna_survey
endmap

map odsadena -proj extended
vetva.cela_jaskyna_survey
cela_jaskyna_survey [100 100 m] none
endmap
endcode

select odsadena
export map -proj extended

Snad to pomoze, ak nie, mozem ukazat na nejakych realnych datach.

S.