[Therion-cs] speleork

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Pátek Září 7 22:17:02 CEST 2007

Pretože moja odpoveď na nasledujúci príspevok na speleork neprešla a
pretože je veľmi pravdepodobné že autor príspevku sleduje konferenciu
therion-cs, odpoviem mu v tejto konferencii. Aby ste boli v obraze
nasleduje príspevok "SPELEOLOGA" zo speleork.sk a moja odpoveď:

> speleolog (2007-09-07 11:04:27) - Therion - neprekonatelne zlozity
> program ?
>
> Aj Vas zaujal udajne svetovo jedinecny program na mapovanie jaskyn
> Therion ?
>
> Volakedy sme este v DOSe zadavali udaje do programu TJIKPR, ktory
> si vela ludi oblubilo. Jeho jednoduchost ho predurcovala byt lidrom
> a tak sa na dlhe roky udomacnil v pocitacoch mapovania chtivych
> speleologov. Tvorcovia vsak projekt ukoncili a dlho slubovali novy
> progresivny program, ktory prinesie nove funkcne vylepsenia. Rane
> [...]

Áno, problém je jenoznačne v prístupe.

Kde si, SPELEOLOG, nabral tú nekonečnú drzosť požadovať po niekom aby
ZADARMO niečo robil podľa tvojich predstáv???

Keď niečo chceš tak si urob sám, zober aké je zadarmo alebo zaplať.

Therion si urobili jeho autori podľa seba, pre svoje potreby. Dali ho
zadarmo k dispozícii. Ber aký je alebo nechaj tak.

Kritizuj až ty sám urobíš niečo lepšie.

A keď kritizuješ, tak sa hlavne podpíš!

Martin Sluka