[Therion-cs] therion

SPELEO speleopp na kike.sk
Úterý Září 4 20:22:24 CEST 2007

To je presne ono!! Vďaka :)
ešte dotaz môžem meniť poradie LRUD alebo iba LRDU

----- Original Message -----
From: "Martin Sluka" <martinsluka na mac.com>
To: "List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion"
<therion-cs na speleo.cz>
Sent: Tuesday, September 04, 2007 6:35 PM
Subject: Re: [Therion-cs] therion

On 4.9.2007, at 18:23, SPELEO wrote:

> to som si takto predstavoval na začiatku, najprv som si urobil
> všetky data s
> LRDU, no nevedel som ako ďalej, tak som LRDU zmazal.

To je jedno, či tam LRUD sú alebo nie, pouřije sa iba to, čo je treba.

> OK ak to opäť nahodím ako to dostanem do formátu aby som to
> spracoval v
> mapovom editore?

LRUD sa do mapového editora dostanú tak, že sa vyexportuje .xvi súbor
a ten sa načíta (importuje) ako podklad do mapového editora.

Nie je to možné kombinovaťs naskenovanou mapou, lebo obecne nie sú
rovnaké merítka a posuny bodov po vyrovnaní.

Takže buď xvi a kresliť to od ruky, alebo naskenovaná mapa/morfovaný
náčrt a tkresliť to podľa toho.

m.