[Therion-cs] Prispevok

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Úterý Srpen 22 10:49:10 CEST 2006

On 22.8.2006, at 10:21, Maroš wrote:

> [...]
>
> Mam mensi problem, mojho otca jaskyniarska skupina "JS Spisska
> Bela" sa rozhodla ze prejdu na novy softwer, teda Therion, a TJIKPR
> nechaju tak... No a teraz ten problem... Padlo to vsetko na moje
> plecia, teda program Therion sa musim naucit ovladat ja...
> Zadavat data, stim nemam problem, i to vsetko skompilovat sa mi
> podarilo, aj 3D model aky taky vigenerovat, no a teras by to chcelo
> už aj nieco vytlačit, a tam je pes zakopany... ako sa s toho tlaci?
> V dokumente Therion Book som vydedukoval :) ze to asi mapi
> transformuje do dokumentu *.pdf (acrobat Reader) a tak sa

Ano, musi sa ale zadat definicia mapy v sekcii map-endmap - pozri si
priklady.

> Ale ako sa to robi, daco sa mi podarilo s tim pohnut, ale zadna
> slava,miesto mapky som mal same pismenka a tak... Ako vytlacim iba
> poligonove tahy? Tak ako to robil TJIKPR? Da sa to?
> No a nahodou manual po slovensky? Niejake texty som nasiel sa
> ceskej stranke jaskiniarov

Pozri si wiki therion - http://wiki.speleo.cz/therion/doku.php?
id=therion:czsk:tpj

je tam nieco aj slovensky. Inak na wiki je vela prikladov a odpovedi
- vaecsinou ale anglicky.

> Therion dokaze kreslit 2D mapy aj taky vecsich objektov, napriklad
> 8 km a tak?

JMN ma 19 km, na JT boly mapy jaskyn z Malajzie viac ako 20 km
dlhych. Therion je prednostne urceny na dokumentaciu velkych systemov.

To je ostatne aj dvovod, preco chcu Spisiaci dostat svoje jaskyne do
therionu.

Martin