[Therion-cs] Prispevok

Maroš marosbela na pobox.sk
Úterý Srpen 22 10:21:51 CEST 2006

Dobry den!

Mam mensi problem, mojho otca jaskyniarska skupina "JS Spisska Bela" sa rozhodla ze prejdu na novy softwer, teda Therion, a TJIKPR nechaju tak... No a teraz ten problem... Padlo to vsetko na moje plecia, teda program Therion sa musim naucit ovladat ja...
Zadavat data, stim nemam problem, i to vsetko skompilovat sa mi podarilo, aj 3D model aky taky vigenerovat, no a teras by to chcelo už aj nieco vytlačit, a tam je pes zakopany... ako sa s toho tlaci? V dokumente Therion Book som vydedukoval :) ze to asi mapi transformuje do dokumentu *.pdf (acrobat Reader) a tak sa tlaci.Spravne som to pochopil? Ale ako sa to robi, daco sa mi podarilo s tim pohnut, ale zadna slava,miesto mapky som mal same pismenka a tak... Ako vytlacim iba poligonove tahy? Tak ako to robil TJIKPR? Da sa to?
No a nahodou manual po slovensky? Niejake texty som nasiel sa ceskej stranke jaskiniarov
Therion dokaze kreslit 2D mapy aj taky vecsich objektov, napriklad 8 km a tak?