[Therion-cs] Therion CS ?po anglicky...

Miroslav Jurecka jurecka na banicne.sk
Úterý Září 28 18:17:53 CEST 2004

Pozdravujem,
Povodne som chcel predchadzajuci mail poslat z anonymneho prihlaseneho
mailu - anonymnej IPcky niekde v net caffe.
Cakal som, ze prestne toto sa stane. Niekto mi napise "hlupak co nevie
kliknut na File, View, Tools"
Ubezpecujem ta, ze ako tak anglicky viem. Niesom ziaden sialeny neskutocne
trapny nacionalista.
Som len uplne obycajny uzivatel. Mam nainstalovany Win, kde je SK podpora,
Linux kde je to iste(kopec sk open source), mam nastavenu slovensku
klavesnicu a pouzivam central europe kodovanie a diakritiku. Len do mailov
nie - len pre znakove kodovanie.
Mam hromadu open source softu a pokial je moznost tak vzdy pouzivam SK, aj
ked jeho kod je vzdy napisany po EN - to dobre viem.
Som postihnuty ??????    Nas clen Julo Stancok ma nastavenu EN klavesnicu,
odpisuje mi na mail po anglicky, vsetko ma v anglictine...musim ho
krotit......zacina to chapat...
Keby som bol zadubeny ako niektory jaskyniari na Slovensku (dobre to
poznam - vid. SSS) tak neudrzuje nasa skupina kontakty s jaykyniarmi po
celom svete. Nenavstivili by nas tento rok jaskyniari z Belgicka, USA,
Ciech, Polska....
Ak je pre Vas v programoch slovencina a cestina naozaj taka nepriatelna
(nema prioritu) tak idete smerom od domaceho uzivatela a nie k nemu. Darmo
tu budu clanky ako "jemny uvod do Therionu" - inak fakt dobre spracovany.
Ked je nam nanic ta rodna rec tak zrusme aj tento trapny CS mailinglist a
pisme si len cez jeho anglicku verziu - inak aj tu odoberam.
Rozpravajme sa po anglicky, premenujme vsetko na anglictinu a spravajme sa
ako vzorny obcan EU hovoriaci po anglicky- ako keby sem nepatrili.
Akoze nic v zlom.
Chcel som len upozornit na to, ze taketo vylepsenie by urcite prispelo k
vacsiemu pouzivaniu a uzivatelskemu konfortu mozno nielen na domacej pode.
Vela zdaru Therion ! Drzim palce a budem ho propagovat doma a aj vo svete.
Miro