[Therion-cs] Therion CS ?

Stacho Mudrak s.m na speleo.sk
Úterý Září 28 09:16:39 CEST 2004

Ale ved therion je open-source! Ked potrebujes cestinu, alebo
slovencinu, moozes si ju tam v pohode pridat a vsetci Ti za to este aj
podakuju.

Myslis ze do survexu ju vlozili anglicania? Robil to Martin Sluka, ktory
o tom, ako je survex naprogramovany nema ani sajnu. A presne rovnako
boli poprekladane aj vsetky open-source projekty (mimochodom, az tak
vela ich zas lokalizovanych nie je). Nepoznam jeden, kde by lokalizaciu
robili autori sami.

My sme to nerobili len preto, lebo to nemame v prioritach. Prekladat do
slovenciny to mooze naozaj skoro kazdy (napr. so slovnikom), ale
cloveka, ktory by do theriona spravil 3D rekonstrukciu jaskynnych
priestorov sme zatial nenasli - takze iba vyuzivame svoj cas
najefektivnejsie ako vieme.

Co sa tyka maleho makkeho (citaj micro soft), ten je za lokalizaciu
dobre plateny (a aj tak to nestoji za nic). Takze ked zozenies
sponzorov, nebude problem Ti ju tam prirobit :)

Pozeral si si jemny uvod to therionu na speleo.cz od Ladu Blazka? Ten by
Ti so zaciatkami mohol pomooct.

S.