[Therion-cs] Therion CS ?

Miroslav Jurecka jurecka na banicne.sk
Úterý Září 28 01:23:45 CEST 2004

Podravujem,
Viacero ludi som sa pytal na novy Therion. Vraj celkom pekne urobene, trocha zlozite, ale do toho sa clovek dostane. Pouzival som hodne velmi vydareny soft TJIKPR, kde som na pocitaci 486, 4 MB RAM prepocitaval cely system jaskyn. Bol malicky, nenarocny a rychli a hlavne zadarmo. Natrafil som na  novu generaciu programu Therion. Vyvoj skutocne pokrocil. Je skutocne potesujuce, ze clovek si postupom casu iba nainstaluje balicek a vsetko ma po ruke a nemusi instalovat k programu xy dalsich veci. Konecne ako tak pouzitelne a reku skusim...
Bohuzial v celom Therione (ani v novej genaracii programu 0.3.x)  pri instalacii, alebo po nej som nenasiel ziadnu moznost prepnut si Slovencinu, Cestinu, Polstinu, Nemcinu, Rustinu, Spanielcinu a podobne -ako pri podobnych open-source projektoch, kde je to isty standart programu. Ved aj taky Survex pochopi pri jeho zapnuti a prepne sa na SK.
Tuto filozofiu uz pochopil aj Mircosoft(ze nexistuje len americka anglictina, ale aj spaniesky hovoriaci ludia) a je fakt neskutocne trapne, ak Slovensky program ide ounly ENG a neponukne aspon SK/CZ.
Alebo sa mylim ?
Mirec