[Therion-cs] Setkani jeskynaru v Ceskem krasu

Tomas Bohanes tomas.bohanes na FNOL.CZ
Čtvrtek Září 23 15:45:24 CEST 2004

Ahoj,

skoda ze jsem tento vikend sluzebne zaneprazdnen, to by stalo za to...

Jinak chci navazat na sve predchozi obtize s funkci METAPOSTu
Therionu pri soucasne nainstalovanem TeXLive. Vsechny rady, za nez
timto dekuji, zejmena Martinovi Budajovi, mne nasmerovaly k prohlidce
instalace TeXu. Kdyz jsem totiz v notebooku odinstaloval tutez instalaci
TeXLive a nainstaloval Therion, vse bezi bez nejmensich problemu.
Ukazalo se pote, ze v doporucene instalaci baliku TeXLive se *.exe
soubor METAPOSTu nenainstaloval, ze je potreba jeho instalaci zvlast
navolit v SETUPu. Patrne ale instalace TeXu presmerovava odkazy na
METAPOST do svych adresaru, i kdyz zde prislusny soubor neni. Po
tomto zjisteni jsem jiz bez problemu odladil svoji prvni vlastni pokusnou
jeskyni v PC, export do PDF jsem pak provedl v notebooku.
Takze, z toho plynou nasledujici dva kroky: 1) doplnit instalaci TeXu v PC
a znovu vyzkouset Martinovy rady, 2) muzu se postupne zacit prokousavat
vsemi moznostmi Therionu a casem v nem snad jednou udelat generalni
mapu - resp. atlas Javoricskych jeskyni, kde delame. Je totiz jinak uplne
super, zvlaste pro takove systemy!!!
Timto tedy jeste jednou dekuji za rady a slibuji, ze dav vedet jak dopadly
pokusy s upravou instalace TeXu a naslednou funkci Therionu.

Tomas Bohanes
ZO CSS 7-09 Estavela