[Therion-cs] Spájanie th.2 máp

Martin Sluka martinsluka na mac.com
Čtvrtek Květen 23 11:49:48 CEST 2019

To, ako to Paľo popísal funguje.

ALE!

Therion je založený na menných priestoroch. To znamená, že každý survey je zároveň menný priestor. Preto môžu byť v dvoch surveyoch (jaskyniach, častiach jaskýň) rovnaké mená bodov, označenia scrapov a podobne, ale preto, lebo sú v rôznych menných priestoroch, tak sa nič nedeje a Therion ich správne rozozná.

Podminkou je, že z vyššieho menného priestoru „voláme" príslušné objekty (body, scrapy, čiary, body čiar, mapy) celou cestou, tak ako to je v Paľovej odpovedi.

Príkaz input neurobí nič iné, iba prekopíruje príslušny textový súbor na miesto, kde je ten input. Môžeš si to vyskúšať.

Takže pokiaľ by tie inputy neboli uzatvorené vo vyššom survey, tak sa to stane vo chvíli, keď sa použije input na dotyčný súbor na vyššej úrovni a uvedené príkazy sa automaticky stanú súčasťou menného priestoru vyššieho survey.

Lenže sa tým veľmi zneprehľadní štruktúra dát.

Uvedený súbor by nemusel mať koncovku th, ale kľudne .thc, tak ako sa to používa pre pomocné súbory v Therione. Príkaz: „source xxxx.thc“ v thconfigu by fungoval rovnako ako „source xxx.th <http://sourcexxx.th/>“ alebo "source „xxx.th2“

Menné priestory sú základný princíp, na ktorom je celý Therion postavený. Riešia sa tým problémy (prípadné konflikty) s menami bodov a ďaľších objektov.

Martin Sluka