[Therion-cs] Dotaz na zpracování dat z CZUK

Vlad. paserak na kamarad.cz
Středa Leden 30 11:52:20 CET 2019

Prosím o nasměrování či jednoduchou odpověď.

Jak "zpracovat data" získané v *.txt souboru a převést na Grid tabulku použitelnou pro povrch v LOCHu.
Koupil jsem data ve formátu 4 i 5G od zeměměřičského úřadu, kdy 4G je grid 5x5m ale prd platný v souboru pod sebou.
Souřadnice JTSK, mám možnost na SURFERu ale vygeneruji maximálně 3D povrch s body sítě, vrstevnice atd. NE TABULKU pro Therion Surface.

Jistě je to mou neznalostí konfigurace a převodu dat - můžete mne prosím někdo navést. Samozřejmě bych raději zobrazil 5G povrch ale nejsem si jist zda se vůbec dá vyexportovat do pravidelné sítě ... :-(

Děkuji  Vlad. - Javoříčko