[Therion-cs] Povrch opět

Vlad. paserak na kamarad.cz
Středa Prosinec 11 12:24:58 CET 2019

Super, konečně konkrétní odpovědi. DĚKUJI

divil jsem se, že Therion přimrzá a bylo mi jasné, že se dotýkám limitů. Vypadá to tedy na 1500 bodů

Poprosím rovnou ještě o názor na únorový dotaz ...
*.th s dvouma vrtama o stejné výšce FIXu    k tomu  jednoduchá, malá  síť povrchu o stejné výšce jako FIXi vrtů a po compilaci koukají vrty stejně vysoko ze sítě (cca 20metrů)

A samozřejmě mi po přidání jeskyně koukají komíny z kopce ven :-)  :-((

Nějaký TIP ?

I kdyby ne, děkuji za předchozí odpověď

Zdař-Vlad.