[Therion-cs] offset celých systémů

Radek Raadjaa na seznam.cz
Čtvrtek Září 27 18:48:25 CEST 2018

Ahoj, dělám mapu celých jeskyní, a potřeboval bych zobrazit celý systém v
nižším patru zobrazit posunutý vedle mapy vrchního patra. V main.th souboru
definuji jen jednotlivé soubory .th i .th2 podsystémů, jsou uložené ve
společném adresáři, main config vybírá jen tento hlavní .th soubor. Systém,
který potřebuju posunout je v v těchto souborech: input ../data/
spojovackavodicka    input ../data/lvi_jama (Viz příloha th soubor)
Struktura scrapů th2 souboru Lví jáma je ve druhé příloze, spojovackavodicka
má jen jeden scrap.

Jak mám v main.th souboru nadefinovat posun obou o cca 30 m východním
směrem? Zkoušel jsem nějaké postupy z jednotlivých map, ale nějak na to
nemůžu přijít.

Díky moc

Radek Estavela