[Therion-cs] color map-fg explo-date

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Pondělí Prosinec 10 16:33:25 CET 2018

No, malo by to fungovat aj s tymi centerlajnami - len neviem ako therion
postupuje, ked dva scrapy maju spolocny bod pouzity v dvoch centerlajnoch -
asi to neja priemeruje a preto tie nejasne farby. Therion berie do uvahy
meracske body a nie zamery medzi nimi.

Kazdopadne tento maly trik pomoze:

lookup explo-date

 2010.12.31 []   "2010"
 2011.12.31 []   "2011"
 2012.12.31 []   "2012"
 2013.12.31 []   "2013"
 2014.12.31 []   "2014"
 2015.12.31 []   "2015"
 2016.12.31 []   "2016"
 2017.12.31 []   "2017"
 [2018.1.1 2018.12.31] []   "2018"
endlookup

Pokial sa v zozname nachadza aspon jeden interval (posledny zmeney riadok)
- therion berie skalu nie ako spojitu, ale ako intervalovu - a potom
vsetkym zameram v 2018 da rovnaku farbu.

Snad to aspon trochu pomoze.

S.