[Therion-cs] color map-fg explo-date

Štěpán Mátl stepanmatls na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 12:59:07 CET 2018

Ahoj

Máte někdo zkušenosti, jak správně pracovat s lookup explo-date a  color
map-fg explo-date?

Nějak se mi nedaří dosáhnout požadovaných výsledků a nesedí mi barvy.
Příkládám jednoduchý testovaci soubor. Scrap, který obsahuje měření s
explo datem 2018 se vybarví spíš jako 2017/2018 a to samé 2014.

A abych si to ještě ujasnil explo-date je vázano na centreline nebo na
survey? A když chci chodbu rozdělit na více části, musím pro každou část
(pro každý scrap) udělat samostatný survey, že?
To je dost nepraktické, mít pro každý kousek jeskyně vlastní survey, ale
když dělím jenom pomocí centreline, tak mi to udělá nějaký průměr.

Štěpán