[Therion-cs] podklad pod mapu jaskyne

Jozef Váš vasjozef8 na gmail.com
Pondělí Říjen 2 19:28:54 CEST 2017

Ahojte,

Chcem sa opýtať ako môžem v Therione pod mapu jaskyne podložiť leteckú
snímku alebo naskenovanú topografickú mapu.
Niečo som našiel v návodoch, aj som to skúšal, ale stále sa mi to nedarí.

V dátovom súbore som zadal príkazy:

cs iJTSK

*surface*
*bitmap obrázok.jpg [0 0 -336000 -1219000 100 100 -336100 -1219100]      *
(tieto čísla sú len ako príklad)
*endsurface*

fix 1 -336028 -1219536 996

data normal from to compass clino length
1 2 113 -5 2.50
2 3 186 7 1.46

V konfiguračnom súbore mám potom ešte príkaz
*surface bottom*

Pri kompilácií mi vyhadzuje chybu že sa nemôžu mixovať lokálny a definovaný
súradnicový systém, že mám zle zadefinovaný súradnicový systém.

Ďakujem za radu.

S pozdravom
Jozef