[Therion-cs] Export PDF

Pavel Herich herich na speleodd.sk
Úterý Březen 14 10:37:48 CET 2017

Martin,
aspoň keby si láskavo nezabúdal, čo sám píšeš:
"Vyrastruj si to ve Photoshopu na 600 dpi do CMYK s plnou černou."
A ako som napísal, takto to robím ja, neviem, čo to má s tebou spoločné.
600 dpi používam preto, aby som nevidel štvorčeky, keď mapu vytlačím na
väčší formát, ako som pôvodne plánoval. Pretože mapu Demänovej často
režem i na malé diely, je dobré to mať v kvalite vyššej.
Paľo

Dňa 2017-03-14 10:26 Martin Sluka via Therion-cs napísal(a):