[Therion-cs] Export PDF

Pavel Herich herich na speleodd.sk
Úterý Březen 14 09:11:15 CET 2017

Ahojte,
riešil som tieto problémy pred časom a záver môj je taký, že nemá zmysel
s tým bojovať v Therione, pretože z princípu akákoľvek úprava, zmena
rozloženia mapy, názvu atď. je veľmi zdĺhavá (prekompilácia).
Illustrator je nafigu, lebo niektoré výplne nie je schopný správne
spracovať, preto používam Photoshop, raster na 600dpi nemáš šancu nijak
uvidieť. Celú Demänovskú dolinu (70 km jaskýň) na 1:1000 síce rastruje
niekoľko hodín, ale pracuješ s tým potom veľmi rýchlo a presne. V
prílohe taký ešte nehotový príklad. Spracovávam takto 300 jaskýň Dem.
doliny a snažil som sa ísť cestou najmenšieho odporu.
Paľo

Dňa 2017-03-14 08:52 Štěpán Mátl via Therion-cs napísal(a):