[Therion-cs] spojení více souborů

Radek Raadjaa na seznam.cz
Sobota Duben 2 21:54:39 CEST 2016

Ahoj lidi, potřeboval bych poradit:
mám 4 jeskyní systémy dejme tomu jeskyne1.th, jeskyne1.th2 jeskyne2.th,
jeskyne2 .th2 jeskyne3.th, jeskyne3.th2 jeskyne4.th, jeskyne4.th2, všechny
soubory jsou ve společném adresáři. Ve stejném adresáři mám soubor cely_
system.th, který by měl definovat spojení těch čtyřech podsystémů. Layout na
export je definován v configu v jiném adresáři.

Jednotlivé th soubory se skládají z více částí map.....s1...s2...s3....
endmap, protože využívám off set zobrazení. Když podsystémy spojím do
jednoho, potřeboval bych předefinovat zobrazení off set některých částí, aby
se mi nepřekrývaly a taky z estetických důvodů.  ZABOHA nemůžu přijít na to,
jak to v tom sjednocujícím souboru definovat. musím předefinovat všechno na
úroveň jednotlivých scrapů, nebo můžu hýbat jednotlivými "podmapami" ?

map mapa1

  s1

  break

  s2

endmap

map mapa2

  b1

  b2                                       jeskyne1

  b3

endmap

map sekce 1

  mapa1

  break

  mapa2

endmap

...atd.

Navíc při kompilaci dostávám chybové hlášky, že jsou tam příčné řezy se
stejným názvem..

Koukal jsem do Th booku, ale nejsem schopen z toho nic užitečného
extrahovat. Máte někdo radu?

Zdraví

Radek Estavela