[Therion-cs] špatné zobrazení v LOxu

Luděk Vlk vlkl na volny.cz
Čtvrtek Listopad 19 20:31:39 CET 2015

Ahoj,

Tak bod 1 zafungoval. Bod 2 nezabral – ať dám bod jakkoliv na koncový bod stěn nebo čáru spojující tyto koncové body s parametrem „visibility off“, zobrazení s chybou se nezměnilo. Takže jsem předělal zobrazení tak, aby horní chodba byla v odděleném scrapu.  Ad 3 znám, ale to také nezabralo.

Díky za tip.

Luděk

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Michal Danko
Sent: Thursday, November 19, 2015 2:32 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] špatné zobrazení v LOxu

ahoj,

1. pravdepodobne mas celu chodbu ako 1 scrap a ten zobak ti spravi na najnizsie miesto scrapu. skus nakreslit hornu cast chodby vo zvlast scrape.

2. ak je to koniec chodby skus bod umiestnit priamo na ciaru

3. dno mozes definovat aj cez passage-height

point passage-height -value <various forms> ## labels drawing and controls 3d height of passage above and below survey centreline in Loch. See also point dimensions and further passage-height explanation below.

S pozdravom

Ing. Michal Danko

Ahoj,

Nevíte někdo, jak se zbavím tohoto chybného zobrazení v 3D – viz obrázek v příloze? Jde o to, že u bodu 16 v horním patře jeskyně je dno kousek pod bodem a vykresluje se do dolní chodby jako nesmyslný jehlan. Přitom mám nadefinovaný uzavřený konec jeskyně pomocí čar s Options – visibility off a po straně s –subtype presumed (takže chodba je prostorově uzavřena). Navíc jsem zkusil dát vedle bodu další bod passage-heght, ale ani to nezafungovalo.

Díky předem za rady

Luděk