[Therion-cs] Export bodů

Štěpán Mátl stepanmatls na gmail.com
Pondělí Listopad 2 19:20:45 CET 2015

Ahoj,
to by mě taky zajímalo, ale asi to nijak nejde.

Já teď řeším, jak započítat délku jeskyně, když nemám v jedné části tažený
polygon, ale jen fixní body. Zkoušel jsem si vytvořit smyšlený polygon s
použitím těch fixních bodu, kterým jsem přiřadil smyšlené hodnoty (délku,
sklon, azimut). Jenže Therion délku počítá s pomocí zadaných hodnot a né
skutečných.
Někdo nějaký návrh?

Štěpán

--