[Therion-cs] Školení

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Září 15 16:32:24 CEST 2014

Ahoj všem,
 opravdu jsme chtěli udělat setkání uživatelů Therionu při příležitosti
Setkání 3.-5.10.2014 na Javoříčku, ale řada věcí se zkomplikovala, nebylo by
to kde udělat a jak píše Martin Sluka - on jako znalec inovací bude na
Slovensku. Myslím, že najdeme možnost jak a kde udělat mapérské setkání ve
větším klidu a v pohodě.
Nicméně na Javoříčko přijeďte i tak, opravdu bude co vidět, v některých
částech taky možná naposledy. A mapování se tam taky dotkneme - budu tam
prezentovat model a mapy systémů Javoříčských jeskyní - dnes už mají přes 5
km + exokras a letošní proutkařské profily, které jsem taky dělal v
Therionu.
Radek Svojanovský, Estavela

"

Ahoj,

Původně jsem chtěl jet do Javoříčka hlavně kvůli Therionu. Mám tomu
rozumnět, že se setkání uživatelů Therionu nekoná?

Luděk

"