[Therion-cs] Školení

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Středa Říjen 1 07:40:34 CEST 2014

Ahojte,
pridávam odkaz na kurz Therionu v termíne 15. - 17. 11. 2014, ktorý sa
uskutoční v Liptovskom Mikuláši a Demänovskej doline. Bližšie info na
linku:

http://sss.sk/index.php/cinnost-sss/speleologicka-skola-sss/698-meracsky-a-therionu-kurz

Paľo Herich