[Therion-cs] tabulky

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Pátek Březen 7 18:20:02 CET 2014

Ahojte,
potreboval by som paoradiť, v Thbooku som našiel možnosť (sql export)
vytvorenia tabuľky meračských bodov spolu  s ich nadm. výškou a
súradnicami.
Prosím, ak je to možné, nerozumiem ja tomu jazyku v thbooku, dalo by
sa napísať jasný text (príkaz) na takýto export? napr. vo forme:
"export survey-list -o table.html" -napíš mimo layout ..
2. je možné tabuľku mať v JTSK ?
3. mimo toho, symboly typu "u" (u:zlom napr.) fungujú iba point a
line, area vôbec, dá sa s tým niečo robiť, či nejakým iný postupom na
to ísť?
Ďakujem
Paľo Herich