[Therion-cs] (no subject)

Radek Raadjaa na seznam.cz
Sobota Červenec 12 17:54:43 CEST 2014

Ahoj lidi,
řeším velký problém: Před týdnem jsem v nové verzi Therionu nakreslil nějaké
to podzemí, v prostředí Therionu překopíroval a upravil.th soubor a config,
natáhnul .top soubor, nakreslil, zkompiloval, prohlédl výsledek. Bez
problémů. Před  týdnem se mi  občas při kompilaci přihodilo, že chtěl
kompiler "zadat název souboru pro uložení (pdf)" , stačilo klepnout znovu na
kompilaci a proběhlo vše korektně. Občas taky začaly informace o kompilaci
"projíždět) obrazovkou viz obr1. po ukončení kompilace a novém spuštění
střídavě úspěch nebo ne. Reinstalace Therionu, problémy přetrvávají. Včera
jsem počítač prohnal antivirákem (fungl nový Norton). Po dalším měření jsem
doplnil data (přetažením z wordu do prostředí Therionu, uložení, dokreslení
v th2. Kompilace - občas upozornění na čáry nulové délky a přerušení
kompilace, po opravě úspěch. Posléze chybová hlášení že scrap protíná někde
sám sebe - (chybné zadání čáry wall uvnitř scrapu) a kolaps kompilace. V
textovém editoru therionu jsem v th2 souboru vyčistil všechny čáry s nulovou
hodnotou. Od té doby už neproběhla žádná kompilace. Upozornění na "exit code
- 1" přestože jsem neměl zapnutý žádný pdf program. Takto to probíhá dosud.
Asi třikrát jsem vše zkontroloval a přeuložil, po špatných zkušenostech i v
Notepad++ v utf-8. Opět jsem si všimnul, že Therion k řádku encoding utf-8
přidá další řádek, akorád se dvěma mezerami. To se pak objevilo hlášení, že
nezná příkaz "dz´´ncoding" nebo něco podobného.
Znovu jsem projel th2 soubor a neobjevil jsem nic nekorektního v zápisu. Až
při bedlivějším pohledu jsem zjistil malou čárku (červeně prosvícenou) Při
klepnutí na ni se prosvítila jakákoliv!! jiná čára typu wall ve scrapu,
pokus o její odmáznutí odmáznul čáru wall. Viz obr 3 v kružnici.
Bohužel se mi takhle začal chovat i další soubor, který doteď po dobu
několika let pracoval naprosto bezchybně.