[Therion-cs] export do kml

Luděk Vlk l.vlk na chromservis.cz
Středa Leden 8 13:46:27 CET 2014

Ahoj,

Ten tip s tmavým pozadím a bílými trojúhelníky zní dobře. Já mám takový malý problém – kosmetickou vadu na kráse 2D modelu, že se mi 3 scrapy spojují v jednom místě a ne a ne je dokonale spojit. Zkusím sám tuto variantu, jak to bude vypadat. Jinak jsem narazil na malou chybku – v legendě s obrázky symbolů se česky zobrazuje vše, kromě krápníků, kde je to natvrdo anglicky – point stalagmites.

Luděk

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Radek
Sent: Wednesday, January 08, 2014 12:37 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] export do kml

Ahoj,
omezeně mohu sledovat vaši diskusi a platí to, co psal Martin: Therion je citlivý na orientaci čar typu wall. "žlutý zobáček" by měl VŽDY směřovat do volného prostoru chodby. Tedy stěny dovnitř a pilíře naproti nim. Chodbu nemusíte nutně uzavírat, a když už tak subtype:invisible. U neuzavřených dbejte, aby pomyslná přímka mezi dvěma závěrečnými body neprotínala stěny.
Problémem je, že při přepočítávání Therion hýbe se stěnami a mohou na nich vznikat smyčky, kterých si ani nevšimnete. Dobré je to ladit v debug módu, nebo si v th nadefinujte pozadí trochu tmavší, problémová místa jsou zobrazena jako bílé trojúhelníky. To se dá použít i při ladění spojení scrapů
Na rozměry modelů (výškování, tvarování modelů) používejte bod typu rozměry místo LRUD. Vztahují se vždy k nejbližšímu měřičskému bodu a chodba se dá pěkně natvarovat.
Radek