[Therion-cs] xvi propertis

Jiří Fichtner fichtik na seznam.cz
Neděle Leden 5 19:03:55 CET 2014

pokud máš v každé mapě alespoň dva měřičské body, tak je tam přidej do
scrapu s mapou při kreslení a měřítko se ti srovná automaticky.
měřičský bod bude mít tuhle vlastnost
-name 1.1 na hlavni
hlavni je jméno survey ve kterém ten bod 1.1 je
--
s pozdravem
Jiří Fichtner

---------- Původní zpráva ----------
Od: Štěpán Mátl <stepanmatls na gmail.com>
Datum: 5. 1. 2014
Předmět: Re: [Therion-cs] xvi propertis

"

No já mám již nakreslené dvě mapy, každá v jiném souboru (th2). A ty
potřebuji spojit dohromady. Teď když to spojím, tak jedna část je
dvojnásobná oproti druhé. Řešením by bylo tu jednu část znovu překreslit a
zadat stejné měřítko, ale to se mi moc nechce.

Tak nějaký mapovací seminář s výukou Therionu by byl super! Škoda jen, že za
tak dlouho...

Dne 5. ledna 2014 13:06 Radek <Raadjaa na seznam.cz(mailto:Raadjaa na seznam.cz)>