[Therion-cs] nazov v legende

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Čtvrtek Prosinec 18 01:49:25 CET 2014

Ahojte,
na wiki som našiel toto:

code metapost
   def l_u_rope (expr P) =
   	T:=identity;
   	pickup pensquare scaled (1.0*u/10);
   	if known colour_rope: thdraw P withcolor colour_rope; else: thdraw
P withcolor 0.1black+0.5white;
   	fi;
   	pickup PenC;
   	thdraw P dashed dashpattern(on 1bp off 2bp on 1bp off 2bp);
   enddef;

   initsymbol("l_u_rope")

   def l_u_rope_legend =
   	l_u_rope(((.2,.2) -- (.8,.8)) inscale)
   enddef;
   endcode

pod tým napísané:
  Need to add next line to all thconfig files to define legend text
for the new custom rope symbol

   text en "line u:rope" "rope" #text to appear in legend

No problém je, že kdekoľvek vložím ten riadok, vypíše error alebo
výsledok bude bezo zmeny.
V zásade mi ide o pomenovanie nového prvku (u:niečo) v legende.
pri takejto definícii:

def l_u_priecny (expr Path) =
  T:=identity;
  pickup PenC;
  draw Path dashed evenly scaled (0.5 * optical_zoom);
enddef;
endcode

čo mám doplniť, aby sa v legende zobrazilo za značkou "Priečny rez" ?
Ďakujem
Paľo