[Therion-cs] Školení

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Sobota Srpen 30 20:14:37 CEST 2014

Martin Sluka delal onehda prezentaci Therionu pres internet amikum , tusim pomoci TeamVieweru. IMHO se to da udelat i tak, treba s Google Hangouts.
Organizovat obecne skoleni nekde v krasu zabere strasne casu - nekdo meri distem, nekdo kompasem... Lepsi je resit individualne konkretni problemy dle dane metody mereni. BTW, cetl jsi muj Jemny uvod do Therionu? Co konkretne resis? Zkusel jsi se zeptat tady?

---
S pozdravem/Yours sincerely
Ladislav Blažek

30. 8. 2014 v 19:07, herich na speleodd.sk: