[Therion-cs] řezy mapou

Radek Raadjaa na seznam.cz
Úterý Září 3 12:14:55 CEST 2013

Ano, a právě na platformě Bruceho manuálů jsem se to snažil přeložit, abych
tomu sám porozumněl. Nejlepší na tom je, že to není jen co jak udělat, ale i
jak to po úpravě vypadá.
Myslím, že dopřekládat, dodoplnit a dovysvětlit to podle Bruce by byl
záslužný čin, který začal kdysi realizovat Laďa, kdybychom to udělali v
česko - slovenštině, pomohlo by to spoustě lidí. Někdo by udělal tu
dělničtinu s kreslením, někdo vysvětlil procesní věci, konfiguraci, někdo
kouzlení s Metapostem a Texem...   To by nám pak třeba spojené speleologické
společnosti mohly dát i metál :-)
Radek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Sluka <martinsluka na mac.com>
Datum: 3. 9. 2013
Předmět: Re: [Therion-cs] řezy mapou

"

Z anglické wiki je už pomalu něco jako manuál zejména díky Brucemu.

Odesláno z iPhonu

3. 9. 2013 v 10:45, Ladislav Blažek <lada na blazcata.cz
(mailto:lada na blazcata.cz)>:

"

Když už jsme u té dokumentace... Kdysi jsem dal "Jemný úvod do Therionu" na
wiki právě z důvodu, že se třeba někdo zapojí a ten návod doplní/vylepší.
Takže klidně do toho. Roste to tady:  http://therion.speleo.sk/wiki/doku.
php/czsk:judt(http://therion.speleo.sk/wiki/doku.php/czsk:judt)

L.

Dne 3. září 2013 10:35 Martin Sluka <martinsluka na mac.com