[Therion-cs] Správné zobrazení výšek vrstev v mapě

Radek Raadjaa na seznam.cz
Neděle Listopad 3 21:20:21 CET 2013

Jenotlivé scrapy (části chodeb) umisťuješ do jakýchsi bloků, které spolu
souvisí. V těch blocích jsou nad sebou nebo pod sebou. Stejně tak díly map.
Můžeš mít devět pater jeskyní nad sebou, ale musíš je rozdělit na skupiny,
např
1 patro á 2 scrapy
break
1 patro á 4 scrapy