[Therion-cs] Zeměpisný sever

Luděk Vlk l.vlk na chromservis.cz
Čtvrtek Květen 30 21:16:57 CEST 2013

Ano, to funguje, ale grid ruší mapu. Takže mám 2 možnosti:

a)      Dát gridu jinou barvu - to neumím

b)      Dát do mapy další šipku zeměpisného severu (mám tam pouze Sm)

L.

From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk] On Behalf Of Martin Sluka
Sent: Thursday, May 30, 2013 8:28 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Zeměpisný sever

Když dáš zobrazit síť, tak bude pootočená u JTSK
m.

May 30, 2013 v 7:44 PM, Luděk Vlk <l.vlk na chromservis.cz<mailto:l.vlk na chromservis.cz>>:

Jak v Therionu zobrazím kromě magnetického severu sever zeměpisný (šipkou)? Dle data mapování a polohy JTSK  je známá magnetická deklinace.

Martin Sluka - Studio Sluka

prodej Hahnemühle DFA
tisk fotografií a reprodukcí

Na Rovnosti 2692/21
130 00 Praha 3
tel.: +420 603513640
mail: martinsluka na mac.com<mailto:martinsluka na mac.com>
web: http://www.piezografie.cz