[Therion-cs] vystup vo vektore

Tino TALI tinomtali na gmail.com
Čtvrtek Květen 30 11:00:55 CEST 2013

ďakujem za odpoveď,

dokumentáciu som pozeral, nie všetko som našiel, resp. porozumel, skúsil
som pôdorys vo vektore vyexportovať takto:
export map -o vystupy/map_podorys.pdf -layout podorys
export map -o vystupy/map_podorys.dxf -layout podorys

urobilo mi použiteľný dxf vektor ale nie je rovnaký ako keď ide do pdf, sú
tam len plné objety bez vnútornej kresby a popisov. Neporadili by ste mi
ako dostať vektor dxf ale rovnaký ako je pdf , t.j. popisy , čiary  a pod.
Totiž potrebujem to editovať , zmeniť popisy a iné veci ale mimo therionu.

ďakujem

Dňa 23. mája 2013 16:16, Martin Sluka <martinsluka na mac.com> napísal(-a):