[Therion-cs] vystup vo vektore

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Červen 3 20:46:08 CEST 2013

Ahoj Martine,
 poslední dobou se mi zalíbilo používat vybarvení plochy dílčích map jakousi
hnědozelenou barvou, pro zvýšení kontrastu i výškových poměrů a vztahů
jednotlivých scrapů. V config používám příkaz
color map-fg [50 40 10]
Ovšem stejně se mi vybarvují i příčné řezy, kde bych raději zvolil jinou
barvu nebo žádnou (ony mají značnou výšku a můžou mást, jako součást
půdorysu)
Ve WIKI, v příkladech od Bruce a nikde jinde jsem se nedočetl, jak to řešit.
Experimentoval jsem různě s příkazy
např symbol-colour group section(s)-centerline atd. ale nic nebylo korektní.
Nemáš nějaké řešení? Matně tuším, že by se to dalo ošetřit jako nastavení
jednotlivých scrapů příkazem none, ale z filosofie Therionu mi vyplývá, že
by to mělo jít snadno ošetřit v configu, jen nemůžu přijít na vhodnou
syntaxi.
Měj se fajn a snad nejsi v zátopové oblasti. :-)
Radek