[Therion-cs] problém s encoding

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Úterý Červenec 30 15:06:12 CEST 2013

XTherion je fajn, ale já třeba mnohem raději používám na .th soubory PSPad.
Umí vyhledávat pomocí regexpů, umí porovnat soubory atd. Není důvod tu
psát, že se má "používat výhradně XTherion text editor!". Problém bude asi
jen s Notepadem, všechny ostatní "normální" (nemrkwosoftí) plain textové
editory si poradí s různými znaky na konci řádků, kódováním atd.

Stejně mě ale není jasné co se při otevírání plain textového souboru v
XTherionu děje a jaká "ochrana souboru" je potřeba.