[Therion-cs] problém s encoding

Stacho Mudrak s.m na group-s.sk
Úterý Červenec 30 12:15:31 CEST 2013

Pozeral som to, ale v tom .th subore co si poslal je naozaj na zaciatku 2x
encoding a BOM tam nie je.

Ale ked ho tam pridam, therion to naozaj neotvori spravne... Je to BUG v
therione. Dik!

Kym ho neopravime, odporucam pouzivat iny textovy editor na rozdelovanie,
ako Notepad. Ja pouzivam Notepad++, ten vie otvarat a ukladat subory v
UTF-8 aj bez BOM.

Dik, S.