[Therion-cs] problém s encoding

Ladislav Blažek lada na blazcata.cz
Pondělí Červenec 29 23:15:15 CEST 2013

Podobné "magické" funkce mě v jakémkoli programu vždycky neuvěřitelně
serou! Takže opakuji imho je to bug. A přečti si ještě jednou Radkův pokus
to debugovat. Pokud to v plain textu je a xtherion to nezobrazuje - OK. Ale
on to v plaintextu opraví na jeden vyskyt a stejně mu to xtherion nějak
dodrbe = on nedělá nic jiného než xtherion.