[Therion-cs] problém s encoding

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 15:20:46 CEST 2013

Je pravda, že mě to dost zarazilo, protože v Notepadu běžně edituji data z
Pockettopo a pak je překopíruji do .th souboru a problém nikdy nebyl. Možná
je to tím, že jsem překopíroval část th souboru a uložil jako jiný, ale to
dělám v text editoru Therionu. Ale hlavně mě zaráží, že se ten  znak či co
to je, nedá v Therionovém text editoru odmazat. Co s tím?
R.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ladislav Blažek <lada na blazcata.cz>
Datum: 29. 7. 2013
Předmět: Re: [Therion-cs] problém s encoding

"

Notepad je zcela korektní plain textový editor, pouze používá Windows konce
řádků. Já už teda na tohle v minulosti narazil taky, ale pár kliků v PSPadu
a byl pokoj. Ale uvažujme i za lidi co si s tím neporadí. Možná by to šlo
ošetřit přímo v parseru - aby prostě druhou definici ignoroval? L.

Dne 29. července 2013 12:55 Martin Sluka <martinsluka na mac.com