[Therion-cs] problém s encoding

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 12:18:31 CEST 2013

Já vím, ale v text editoru Therionu se toho nemůžu zbavit a ani to v něm
neotevřu, takže v notepadu jsem schopný to aspoň opravit a pak normálně
otevřít. Ten další encoding si tam Therion pak přidává sám...

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Sluka <martinsluka na mac.com>
Datum: 29. 7. 2013
Předmět: Re: [Therion-cs] problém s encoding

"
Prosím tě, otevírat a ukládat jenom v text editoru od xTherionu nebo
programátorském (plain text) editoru. Co tam naserou M$ sračky, s tím nic
nenaděláš.

m.

Jul 29, 2013 v 10:40 AM, Radek <Raadjaa na seznam.cz(mailto:Raadjaa na seznam.cz)>
:

"Ahoj všem,
 když jsem nedávno rozděloval jeden th2 soubor na dva  (kvůli velikosti),
začala mi selhávat kompilace. Rozdělil jsem i th soubor na dva, dva configy,
ale zjistil jsem že problém se objevuje i u jiných souborů:
v th souboru se vygeneruje před survey  "encoding utf-8", po kompilaci se
před něj přidá totéž ještě jednou, soubor v therionu pak nejde otevříi
(zdvojený příkaz) dokud ho v notepadu neodmažu. Nad e svítí tečka, které se
nelze zbavit. Nepomůže ani přepsání v editoru. Při kompilaci opět chybové
hlášení - neznámý příkaz dž... Pomůže jen opětovné přepsání v notepadu a
odmazání korektně napsaného encoding utf-8. Tak se to s každou kompilací
opakuje. Už jsem přepsal a přeuložil th soubory, ale situace se opakuje.
Nevíte někdo co s tím?
Radek Estavela
"

"