[Therion-cs] problém s encoding

Radek Raadjaa na seznam.cz
Pondělí Červenec 29 10:40:34 CEST 2013

Ahoj všem,
 když jsem nedávno rozděloval jeden th2 soubor na dva  (kvůli velikosti),
začala mi selhávat kompilace. Rozdělil jsem i th soubor na dva, dva configy,
ale zjistil jsem že problém se objevuje i u jiných souborů:
v th souboru se vygeneruje před survey  "encoding utf-8", po kompilaci se
před něj přidá totéž ještě jednou, soubor v therionu pak nejde otevříi
(zdvojený příkaz) dokud ho v notepadu neodmažu. Nad e svítí tečka, které se
nelze zbavit. Nepomůže ani přepsání v editoru. Při kompilaci opět chybové
hlášení - neznámý příkaz dž... Pomůže jen opětovné přepsání v notepadu a
odmazání korektně napsaného encoding utf-8. Tak se to s každou kompilací
opakuje. Už jsem přepsal a přeuložil th soubory, ale situace se opakuje.
Nevíte někdo co s tím?
Radek Estavela