[Therion-cs] farba scrapu podľa nadm. výšky

herich na speleodd.sk herich na speleodd.sk
Středa Leden 16 13:45:07 CET 2013

vo Photoshope to samozrejme otázka 5 sekúnd, lenže to nie je mojím
zámerom. Ide o to, aby škála odtieňa sivej bola aplikovaná tak,
že,...- predpokladajme jaskyňu od 0 do 100 m prevýšenia. Scrapy s
výškou 0-20 m budú vyplnené sivou o výplni na 50 percent, 20-40m na 40
percent a tak ´dalej. Ide o to, že farebne je to krásne, no často
mätúce (navyše farebná škála nie každému vyhovuje), ako som načrtol
hore, vyplnenie sivou od spodných a tmavých scrapov po svetlé a vyššie
by bolo, domnievam sa, veľmi prehľadné.
Prosil by som aj ja o ten kód, ak existuje nejaká možnosť sa tým zaoberať.
Paľo