[Therion-cs] Dotaz k povrchu

Dalibor Janák dalibor.janak na gmail.com
Úterý Říjen 16 10:31:54 CEST 2012

Ahoj,
musíš to zinterpolovat a vytvořit digitální model reliéfu (DMR). Např.
qgis interpolační zásuvný modul, použij IDW. Dělá se to pro to, aby si
získal hodnoty v neznámých územích mezi tvým měřením a hodnoty byly
rovnoměrné. Vznikne ti DMR jako rastový obrázek. Pak ten model musíš
vhodně ořezat do čtverce. A pak ten rastr převedeš na matici čísel. Ty
už do therionu zadáš. Pak si ještě zjistíš souřadnice těch rohových
bodů toho rastru. Prakticky jsem to nikdy nedělal, ale tak nějak by to
mělo jít. Snad to aspoň trochu pomůže

Dalibor Janák