[Therion-cs] databáze v Therionu

Dalibor Janák dalibor.janak na gmail.com
Středa Listopad 7 17:39:32 CET 2012

Zdravím,
Mám řešení pro nacpání toho sql souboru do excelu:
Když si ten soubor .sql otevřeš v texťáku. A nahradíš "insert into SHOT
values (" třeba mezerou a ořežeš z toho ty výtvory okolo např CREATE TABLE
atd. tak, aby ti zybly jen hodnoty bodů oddělené čárkou. Uložíš to jako
soubor.csv a to pak nakopneš do excelu hravě.

Na to ukládání bych spíš doporučil nějakou databázi co ukládá pěkně
prostorová data, např. opensource řešení PostGIS jako nádstavbu na
PostgreSQL. Podporuje to i QGIS. Jde o to jestli ty data někde pak budeš
chtít publikovat třeba přes net, nebo to máš jen pro vlastní potřebu
atd.

Pokud opravdu chceš jít do MySQL, tak si pro začátek klidně stáhni nějakej
WYSIWYG editor...

Dalibor*
*