[Therion-cs] databáze v Therionu

Radek Raadjaa na seznam.cz
Středa Listopad 7 11:55:46 CET 2012

Ahoj lidi. Začal jsem se zabývat možností vytvoření databáze celého zpracovaného díla s ideou výběr systému nebo jeho části - údaje - obrázek na úrovni scrapu - více scrapů. Využil jsem možnosti databázového souboru xxx.sql, který Therion exportuje. Zatím jsem ve fázi učení se v prostředí MySQL a php. Ovšem jednu věc jsem chtěl využít a sice to, že Therion exportuje souřadnice všech bodů. Předpokládal jsem, že když pracuji v systému JSTK, dostanu i souřadnice bodů, které byly měřené magneticky. Když jsem si porovnával jeden konkrétní (napojený na stabilizovaný bod s přesnou souřadnicí) zjistil jsem, že souřadnice vyprodukovaná Therionem do databáze neodpovídá o kilometry:
+/- očekávaná souřadnice:
664/6.1   570632,455      1110605,573 	448,9570157
vyexportované souřadnice:
664/6.1   -227179.73	5550988.43	445.54

Nezabýval se tímhle problémem někdo?
A tak vůbec - nezabýval se někdo použitím databáze při mapování ? Případně neví někdo o konvertoru, který by soubor .sql dokázal přetavit na něco sežratelného pro Excel nebo Access?
Radek Estavela